پرسش های متداول

پاسخ به سوالات با بیشترین تکرار

بازگشت کالا :

خیر، در حال حاضر این امکان فراهم نمی‌باشد.

در صورتی که کالای خریداری شده با سایز و رنگ مورد نظر شما مطابقت نداشته باشد، می‌توانید آن را مرجوع کنید.
شرایط مرجوعی:
کالا باید در شرایط اولیه و بدون استفاده باشد.
درخواست مرجوعی باید حداکثر ۲ روز پس از تحویل کالا ثبت شود.
کالا باید توسط پست پیشتاز به آدرس فروشگاه اینترنتی پینکی ارسال شود.

شرایط مرجوعی کالا چگونه است؟

کالاهایی که از فروشگاه حضوری خریداری می‌شوند، در صورتی که از نظر سایز مناسب نباشد، تا ۲ روز پس از خرید قابل تعویض می‌باشند.

شرایط مرجوعی:

همراه داشتن فاکتور خرید الزامی ست.
کالا باید در شرایط اولیه و بدون استفاده باشد.
تگ و لیبل کالا نباید جدا شده باشد.
کالا نباید بوی عطر بدهد.
کالا نباید به هیچ عنوان شسته شده باشد.
استثنائات:
در خرید اینترنتی امکان تعویض کالا وجود ندارد.

چه کالاهایی شامل مرجوعی نمی‌شوند؟

تمامی کالاهای زیر به دلیل رعایت مسائل بهداشتی شامل تعویض یا مرجوعی نمی‌شوند:

تاپ – بادی – کلاه

در صورتی که اشتباه از سمت مشتری رخ داده باشد، هزینه ارسال بسته مرجوعی به عهده مشتری می‌باشد.
اگر بسته ی سفارشی شما از پینکی، مخدوش و آسیب دیده بود آن را به هیچ وجه از پست دریافت نکنید. دریافت بسته آسیب دیده، مخدوش و پاره از پست توسط مشتری به منزله تایید صحت و سلامت و کامل بودن سفارش از جانب مشتری می باشد، و امکان پیگیری های بعدی در صورت کسری و ایراد محصول از جانب پینکی فراهم نیست .

شما می‌توانید پس از مطالعه شرایط مرجوعی، درخواست خود را از طریق چت آنلاین ثبت کنید.

پیگیری سفارش :

ارسال از طریق پست بوده و در حال حاضر تحویل سفارشات ۴ تا ۶ روز کاری زمان خواهد برد.

در شرایط جوی نامساعد و یا ایام پیش از روزهای تعطیل ممکن است ارسال‌ها با تاخیر انجام شود.

در صورتی که کالای ارسال شده با سفارش شما مغایرت داشته باشد، تا ۲۴ ساعت فرصت دارید که موضوع را به واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی پینکی اطلاع دهید
واحد پشتیبانی پس از بررسی موضوع، اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

برای پیگیری سفارش خود می‌توانید اینجا کلیک کرده،‌ اطلاعات خود را وارد و سفارش خود را پیگیری کنید.

ورود و ثبت نام :

برای ثبت نام در پینکی، مراحل زیر را دنبال کنید:
به وب‌سایت پینکی مراجعه کنید.
در گوشه بالا سمت چپ صفحه، روی «ورود/عضویت» کلیک کنید.
در کادر «شماره موبایل»، شماره همراه خود را وارد کنید و روی «ورود » کلیک کنید.
کد ورود پیامک شده را وارد کنید.
در قسمت «پروفایل»، اطلاعات خواسته‌ شده را ثبت کنید.

خیر، برای خرید اینترنتی از پینکی، لازم است که حساب کاربری ایجاد کنید. این کار باعث می‌شود که خریدهای شما در پروفایلتان ثبت شود و بتوانید آنها را به راحتی پیگیری کنید.

شما می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته خرید خود را انجام دهید. البته، ارسال سفارشات فقط در روزهای عادی (اداری) انجام می‌شود و در روزهای تعطیلی رسمی ارسال نداریم.

در حال حاضر هزینه ارسال ثابت بوده و مبلغ آن ۴۰ هزار تومان است و در فاکتور درج می‌شود.

خیر، در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد و پرداخت فقط به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد.