انتخاب رنگ نود چه مزایایی دارد؟

رنگ نود (Nude)

رنگ نود در ابتدا با الهام گرفتن از رنگ پوست مردم قفقازی اروپای غربی نامگذاری شد و میتوان گفت که این رنگ یادآور رنگ پوست انسان است. نود در لغت به معنای برهنه است و از نظر تناژ رنگی کم رنگ و مخلوطی از قهوه ای و سفید بوده که به رنگ بژ نزدیک است. نود یکی از بهترین رنگ هایی است که با بژ، صورتی و سفید ست می شود. اگربخواهیم صادقانه بگوییم، رنگ نود و بژ بسیار شبیه به یکدیگر هستند، اما با این حال با یکدیگر متفاوت هستند زیرا رنگ نود تناژ صورتی بیشتری دارد و در عوض رنگ بژ تناژ قهوه ای بیشتری دارد. نزدیک بودن این دو رنگ باعث شده که ترکیب کردن این دو رنگ راه بسیار خوبی برای برجسته کردن شخصیت شما  بوده و موجب یک وجه تمایز واقعی بین شما و دیگران می شود. (کد هگز این رنگ #E3BC9A است.)

اگر به دنبال رنگی هستید که هرگز از مد نمی افتد، رنگ نود بهترین انتخاب است. این سایه را می توان با هر رنگ دیگری ست کرد و باعث می شود رنگ پوست شما واقعی تر و  درخشان تر به نظر برسد. تعدادی اکسسوری یا کفش در رنگ های مختلف را به لباس با رنگ نود خود اضافه کنید تا یک مجموعه عالی، شیک اما ساده داشته باشید. حتی لازم نیست پول زیادی خرج کنید. فقط چند تکه لباس کلیدی برای اضافه کردن به کمد لباس شما تضمین می‌کند که ظاهری جذاب داشته باشید که هرگز از مد نمی‌افتد و رنگ‌ها و اقلام دیگری را که می‌پوشید تحسین می‌کند.
بی طرفی و خنثی بودن یکی از صفاتی است که به رنگ های نود نسبت داده می شود و جای تعجب ندارد که همین بی طرفی به این معنی است که رنگ نود یک رنگ برجسته عالی برای ترکیب شدن با سایر طیف های رنگی می باشد.
بنابراین برای داشتن یک ظاهر جذاب با رنگ نود باید این رنگ را با رنگ های متضاد ترکیب کنید. در اکثر مواقع وقتی رنگ چشم یا موی خود (یا هر دو) را در لباس خود به کار می برید، نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت.

چرا رنگ‌های نود همیشه مد هستند؟

پیروی از ترندهای مد و زیبایی می تواند خسته کننده باشد، زیرا آنها همیشه در حال تغییر هستند. اما چند نکته کلیدی مد وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید، که بدون توجه به فصل، بدون نیاز به افزایش بودجه یا خرید مداوم محصولات برای به روز نگه داشتن کمد لباس، شما را ترند و به روز نگه می دارد. یکی از آن نکته ها یا رازهای مد، انتخاب رنگ های نود است. رنگ های نود را می توان در هر زمان و تقریباً با هر لباس یا طیف رنگی ای پوشید. رنگ های نود خنثی هستند و با هر رنگ پوستی مطابقت دارند، بنابراین می توانید آنها را در هر موقعیتی، چه رسمی و چه غیررسمی بپوشید.

چرا باید از رنگ های نود استفاده کنیم؟

رنگ های نود همیشه مد هستند

تطبیق پذیری و ترکیب شدن

مناسب برای انواع رنگ پوست

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید